Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a https://mystringart.hu/ weboldalon elérhető szolgáltatás igénybevételének, az igénybe vevő általi használatának, valamint a szolgáltatás használata folytán létrejött jogviszonyra vonatkozó feltételeket, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezéseinek érvényesülését.
I. Általános rendelkezések
A Vállakozás bejegyzett magyarországi székhellyel rendelkező egyéni vállalkozó. Üzletszerű gazdasági tevékenysége fonalgrafika-varrással elkészített egyedi és minőségi termékek készítésére, értékesítésére terjed ki.
A Vállalkozás a https://mystringart.hu/ weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) biztosítja a Weboldalát meglátogató (a továbbiakban: Felhasználó, a fogyasztóvédelmi rendelkezések vonatkozásában: Fogyasztó) számára, az általa forgalmazott termékek megrendelését és szállítását (a továbbiakban: Szolgáltatás) Magyarország területén.
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet és az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései alapján a Vállalkozás adatai:
Neve: | Papp Mónika egyéni vállalkozó |
Székhelyének postai címe: | 2120 Dunakeszi, Barátság útja 9. 4.em/23 |
Elektronikus levelezési címe: | info@mystringart.hu |
Nyilvántartási száma: | 57783608 |
Adószáma: | 59733788-1-33 |
Vállalkozás hivatalos elektronikus elérhetősége: | https://mystringart.hu |
Felhasználó által biztosított információt tároló szolgáltatók (tárhelyszolgáltató) megnevezése, székhelye, elérhetősége: | PRIVNET Kft., 1139 Budapest, Frangepán utca 16., +36 70 275 3296, info@privnet.eu |
Szakmai érdek-képviseleti szerv (kamara) a megnevezése: | Magyar Kereskedelmi és Iparkamara |
A Vállalkozás a Szolgáltatás nyújtása során a saját nevében jár el.
A Vállalkozás tájékoztatja a Felhasználót, hogy az elektronikus úton megkötött szerződések iktatásra nem kerülnek. Vállakozás tájékoztatja a Felhasználót arról, hogy a szerződéskötés nyelve a magyar.
A Jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Vállalkozás által nyújtott, minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos tevékenységre, melyet a Felhasználó a Vállalkozás által működtetett Weboldalon nyújtott Szolgáltatás megrendelésével kezdeményez.
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságrólszóló 2011. évi CXII. törvény, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, valamint az Elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezései.
A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései külön kikötés nélkül is irányadók.
II. Vállalkozás által nyújtott Szolgáltatással kapcsolatos általános szabályok
A Vállalkozás az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései szerint információs társadalommal összefüggő szolgáltatást nyújt, amelynek keretében létrejövő szerződésekre a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadóak.
Vállalkozás a Szolgáltatást üzleti tevékenysége körében, rendszeresen, nyereség- és vagyonszerzés céljából, saját gazdasági kockázatvállalás mellett egyéni vállalkozóként nyújtja.
A Felhasználó a Szolgáltatást szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyként, azaz fogyasztóként veszi igénybe. A jelen ÁSZF fogyasztóvédelmi rendelkezései vonatkozásában a Felhasználó Fogyasztóként kerül megjelölésre.
Felhasználó vállalja, hogy a Szolgáltatás igénybevétele során az általa megadott adatok a valóságnak megfelelőek, valamint teljesek. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a téves, vagy hibás adatok megadásával kapcsolatban a Vállalkozást semmilyen felelősség nem terheli, a Vállalkozás ebből adó felelősséget nem vállal.
III. A Szolgáltatás igénybevételének technikai lépései
III.1. Regisztráció
A Weboldalon nyújtott Szolgáltatás igénybevétele regisztrációval és regisztráció nélkül is lehetséges.
Regisztráció a „FIÓKOM” menüpontban megadott adatok kitöltésével lehetséges. A regisztrációhoz az alábbi adatok megadása szükséges: létező email címe, jelszava, vezetékneve, keresztneve, lakcíme/szállítási címe, telefonszáma.
A „FIÓKOM” menüpontból elérhetőek a korábbi rendelések adatai, a fiókadatok, valamint a „Címek” menüpontra kattintva a számlázási cím módosítható, illetve a szállítási cím megadható amennyiben az eltér a számlázási címtől.
A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Felhasználó a felelős. Amennyiben a Felhasználó tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Vállalkozást. A Vállalkozást nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Felhasználó elfelejti a jelszavát, vagy az illetéktelenek számára bármely – nem a Vállalkozásnak felróható – okból hozzáférhetővé válik.
Felhasználó vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.
Felhasználó jogosult a regisztrációját bármikor törölni a info@mystringart.hu e-mail címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően Vállalkozás köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. Felhasználó felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.
A Vállalkozás fenntartja magának a jogot, hogy bármikor, figyelmeztetés nélkül az esetlegesen jogszerűtlen regisztrált felhasználók regisztrációját törölje.
III.2. A rendelés menete
A Weboldalon történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon, az alábbiak szerint.
A megrendelés leadása egy ajánlattétel a Felhasználó részéről az adott termék megvásárlására. A megrendelés regisztrációval és regisztráció nélkül is lehetséges.
Felhasználó a termékeket a „Webshop” menüpontban tudja kiválasztani, majd a megvásárláshoz a „Kosárba teszem” gombra kattintva tudja a kosárba helyezni.
Felhasználó a „Kosár” gombra kattintva bármikor megtekintheti a kosár tartalmát, a részösszeget és a szállítási összeggel növelt végösszeget, továbbá kiválaszthatja a megrendelni kívánt termékek darabszámát (az
alapértelmezett darabszám 1 db), valamint ellenőrizheti a szállítási díjat., valamint kiválaszthatja a szállítás módját, amely lehet házhozszállítás vagy csomagpontba való szállítás.
Amennyiben a kosárba helyezett termékeket nem kívánja megvenni, úgy használja a kosár kiürítésére szolgáló ikont.
A megrendelésének véglegesítése érdekében használja a „Tovább a pénztárhoz” gombot.
A „Tovább a pénztárhoz” gombra való kattintás után számlázási és a szállítási adatok megadása következik. Ennek során Felhasználó az alábbi adatokat adja meg: keresztnév, vezetéknév, cégnév (opcionálisan), utca, házszám, város, megye, irányítószám, telefonszám, e-mail cím.
„Tovább a pénztárhoz” gombra való kattintás után Felhasználó áttekintheti rendelési információkat, így a rendelés tartalmát, informálódhat a rendelési összegről, a szállítási költségről, valamint kiválaszthatja a fizetés módját. A Termékek darabszáma ekkor már nem módosítható.
A megrendelt termékek vételára előre utalással vagy online Barion tárca használatával fizethető meg.
Előre utalás esetén Vállalkozás a termék elkészítését – figyelemmel arra, hogy a terméket a Felhasználó kifejezett kérése alapján készíti el -akkor kezdi meg, ha a rendelés teljes vételára a Vállalkozás bankszámláján maradéktalanul jóváírásra került. Amennyiben a megrendelés ellenértéke 5 munkanapon belül nem kerül jóváírásra a Vállalkozás bankszámláján, úgy a Vállalkozás a megrendelést a rendszeréből törli, amely tényről a Felhasználót e-mailben értesíti.
Banki előre átutalás során a következő adatokat kérjük megadni:
Kedvezményezett neve | Papp Mónika |
Kedvezményezett számlaszáma: | Erste Bank Hungary Zrt., 11600006-00000001-96884589 |
Banki előre átutalásnál közlemény rovatban szükséges rendelésszám feltüntetése.
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. (székhelye: 1117 Budapest, Irinyi József utca 4-20. 2. em., cégjegyzékszáma: 01-10-048552). a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
A Vállalkozás bankkártya információkat nem tárol. A vásárlás a fizetési szolgáltató weboldalán történik, a fizetés végezetével a rendszer automatikusan visszairányítja a Felhasználót a Vállalkozás Weboldalára. A Barion fizetőoldal adattartalmáról a Vállalkozás nem szerez tudomást, mivel tőle független és védett oldal. A Barion szolgáltatás igénybevételével kapcsolatban a Felhasználót, mint vevőt Barion Payment Zrt.-vel szemben külön díj nem terheli.
Az online bankkártyás fizetéssel a vásárló elfogadja a Barion Payment Zrt. Általános Szerződési Feltételeit (https://www.barion.com/hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/) és az adatkezelési szabályzatát (https://www.barion.com/hu/adatvedelmi-tajekoztato/ )
A Barion Payment Zrt. a vevő által megadott kártyaadatokkal banki engedélyeztetésre (ún. authorizációra) továbbítja a tranzakciót. Amennyiben az engedélyezés sikeres, a vevő kártyáját a vevő bankja zárolja/megterheli a megrendelés ellenértékének összegével.
A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.
Az elfogadott kártyatípusok:
Megrendelését a megrendelő lap alján a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával véglegesítheti.
A megrendelés véglegesítéséhez a Vállalkozás Adatkezelési Tájékoztatójában és Általános Szerződési Feltételeiben meghatározott rendelkezések megismerése és elfogadása szükséges, amelynek igazolása céljából a Felhasználó köteles az ezt igazoló jelölőnégyzet kipipálására.
A rendeléseit minden nap 0-24 óráig adhatja le, azok feldolgozása munkanapokon 8-16 óra között történik.
A Felhasználó megrendelést elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül a Vállalkozás visszaigazolja és a visszaigazolás megérkezéstől számítva – az alapanyagok rendelkezésre állásától függően – 14 napon belül teljesíti.
Banki előre utalás esetében a megrendelés teljesítésének feltétele a termék vételárának a Vállakozás bankszámláján történő jóváírása.
A visszaigazoló e-mail tartalmazza a Felhasználó által a vásárlás során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termék megnevezését, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget.
A visszaigazoló e-mail a Vállakozás részéről a Felhasználó által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre a Vállalkozás és a Felhasználó, mint vásárló között. A megrendelés visszaigazolásával a Felhasználó tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik!
A Vállalkozás tájékoztatja a Felhasználót, hogy a rendelés, vagy regisztráció során az adatok hibás megadása esetén a rendelés teljesítéséért, valamint a szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért a Vállalkozás nem vállal felelősséget. Amennyiben a Felhasználó a rendelését már elküldte a Vállalkozás részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt haladéktalanul jeleznie köteles a Vállalkozás felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.
Vállalkozás kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
IV. Adatbeviteli hibák javítása
A Vállalkozás biztosítja, hogy a Felhasználó az esetleges adatbeviteli hibák – megrendelésének elektronikus úton való elküldése előtt – azonosítását és kijavítását el tudja végezni. Ennek megfelelően a Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Törölni tudja a kosárból az egyes termékeket, illetve a teljes mennyiséget – a „KOSÁR ÜRÍTÉSE” gombra kattintva -, illetve megtudja változtatni a megrendelt termék mennyiségét.
V. Vételár, szállítási információk
A Vállalkozás által forgalmazott valamennyi termék mellett feltüntetett ár a termék bruttó ajánlati egységára, amely forintban értendő. Az ajánlati ár az adott pillanatban érvényes, és csak akkor válik végleges árrá, ha a Felhasználó a rendelési folyamat lépéseit szabályosan elvégzi, és a rendelését jóváhagyja.
A végleges ár a termék ára, amely a rendelésről küldött visszajelző e-mailben is szerepel. A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre. A teljes vételár kifizetéséig a megrendelt termék a Vállalkozás tulajdonában marad.
Vállalkozás nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően, bárki számára felismerhető módon, hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra (0 Ft). Ilyen esetekben a Vállalkozás nem köteles a terméket hibásan feltüntetett áron szolgáltatni. Hibásan feltüntetett ár esetén, Vállalkozás a rendelés visszaigazolásában vagy azt követően ajánlja fel, a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Felhasználó eldöntheti, hogy megrendeli-e valós áron a terméket vagy sem.
A Felhasználó által kezdeményezett megrendelések alapján, a Vállalkozás a megrendelt termékek átvételét házhozszállítással vagy csomagponton történő átvétel útján biztosítja.
A futárszolgálat adatai:
Neve: | GLS General Logistics Systems Hungary Kft. |
Székhelye: | 2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2. |
Cégjegyzékszám: | Cg.13-09-111755 |
Elérhetősége: | +36 29 886 700, +36 20 890-0660, info@gls-hungary.com |
A megrendelt termék, illetve termékek összegyűjtését, számlázását és csomagolását követően azokat a Vállalkozás átadja a futárszolgálatnak. A futárszolgálat a csomag átvételét követően értesítést küldd a Felhasználónak szállítás időpontjáról, ami jellemzően 1-3 munkanap.
Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni és a termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a Vállalkozás nem fogad el!
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. A házhozszállítás díja (ideértve: a csomagpontba, vagy csomagautomatába történő szállítást is) 2023. év március hó 01. napjától kezdődően 1.990., -Ft. A Futárszolgálat a szállítás díját a szerződési feltételéiben egyoldalúan módosíthatja. A módosított díjat a Vállalkozás a hatályos Általános Szerződési feltételeiben közzéteszi. A vásárlást igazoló számlát a Vállalkozás a Felhasználó által megadott e-mail címre juttatja el.
VI. Jogfenntartás
A teljes vételár kifizetéséig a termék a Vállalkozás tulajdonában marad. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból – a Felhasználó birtokába kerül, felelősséggel tartozik a Vállalkozás irányába minden a termékben okozott kár, értékcsökkenés megtérítése tekintetében.
VII. Elállás és felmondás
Vállalkozás tájékoztatja a Felhasználót, hogy a Weboldalon forgalmazott termékek nem előre gyártott termékek, azokat a Felhasználó kifejezett kérése alapján a Vállalkozás készíti el, így a Felhasználó, mint fogyasztót nem gyakorolhatja a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerinti elállás jogát, a Vállalkozás által nyújtott szolgáltatás vonatkozásában, tekintettel arra, hogy a nyújtott szolgáltatás alapján olyan termékek értékesítésére kerül sor, amelyet a fogyasztó kifejezett kérésére állítottak elő.
VIII. Szavatosságra vonatkozó tájékoztatás
A Vállalkozás tájékoztatja a Fogyasztót, hogy a Szolgáltatás nem szerződésszerű teljesítése esetén – például nem a megrendelt termék szolgáltatására került sor – a Fogyasztót a Vállalkozással szemben szavatossági igény illeti meg. Ennek során a Fogyasztó elsősorban a megrendelt termék kicserélését kérheti. Amennyiben a Vállakozás a termék kicserélését nem vállalja, vagy az nem lehetséges úgy a Vállakozás a hibás teljesítés során nyújtott termék ellenértékét maradéktalanul visszatéríti a Fogyasztó részére.
Fogyasztó a szavatossági igényének az érvényesítése során köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül – a Vállalkozás jelen szerződési feltételekben megjelölt elérhetőségeinek valamelyikén – igazolható módon közölni. A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban a Fogyasztó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. Fogyasztó a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
IX. Jogérvényesítési lehetőségek
Vállalkozás célja, hogy Szolgáltatását a megfelelő minőségben, a Fogyasztó teljes megelégedettsége mellett teljesítse. Amennyiben a Fogyasztónak mégis valamilyen panasza van a Szolgáltatás teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az alábbi elérhetőségeken keresztül – telefonon munkanapokon 8 -16 óráig – terjesztheti elő:
Levelezési cím: | 2120 Dunakeszi, Barátság útja 9. 4.em/23 |
Telefonszám: | 06 20 545 9101 |
Elektronikus levelezési címe: | info@mystringart.hu |
Vállalkozás a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség vagy, ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Vállalkozás a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, melyet öt évig – a panaszra tett érdemi válasszal együtt – megőriz.
Vállalkozás a jegyzőkönyv egy példányát, a panaszra tett érdemi válasszal egyidejűleg e-mailen, vagy postai úton juttatja el a Fogyasztó részére.
A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a Vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
– a Fogyasztó neve, lakcíme,
– a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
– a Fogyasztó panaszának részletes leírása, a Fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
– a Vállalkozás nyilatkozata a Fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról,
– a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a Fogyasztó aláírása,
– a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
– a panasz egyedi azonosítószáma.
Fogyasztó a panaszát, a Vállalkozás – a panasz beérkezését követő – harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Vállalkozás indokolni köteles.
A panasz elutasítása esetén a Vállalkozás köteles a Fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a Fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a Vállalkozás a Fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.
Amennyiben a Vállalkozás és a Fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita tárgyalások során nem rendeződik, a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Fogyasztó számára:
Amennyiben Fogyasztó a jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a területileg illetékes járási hivatalokhoz. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/.
A Szolgáltatás teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a Fogyasztó eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testületnél.
A Vállalkozás székhelye szerinti Békéltető Testület elérhetősége:
Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.
Telefonszáma: 06-1-792-7881
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Hivatali kapu/KRID: 560351920
Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
Ha Ön panaszt kíván érvényesíteni a Szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni úgy, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét a következő linken: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon fogyasztóként regisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat.
Fogyasztó jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére, a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
X. Adatvédelmi tájékoztatás
Vállalkozás adatkezelési tevékenységére vonatkozó az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendeletének, továbbá az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek. megfelelő adatkezelési tájékoztatóját külön dokumentum tartalmazza, amely a Weboldalon elérhető.
XI. Szerzői jogok
A Weboldal egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai és a Szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog alatt állnak.
Vállalkozás a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított használója a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).
A Weboldal tartalmának, valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Vállalkozás előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.
XII. A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések, hardverrel és szoftverrel való kompatibilitás
A Vállalkozás a Weboldal 95%-os rendelkezésre állását garantálja, éves szinten. A rendelkezésre állás méréseszempontjából nem tekinthető kiesésnek a legfeljebb 1 munkanap időtartamú tervezett karbantartás, feltéve, hogy annak időpontjáról és várható időtartamáról a Vállalkozás előre értesítette a Felhasználót a Weboldalon.
A Weboldal mindenfajta böngésző szoftverrel és operációs rendszerrel együttműködik. A Weboldal kommunikációja HTTPS protokollon keresztül történik. A Weboldalon keresztül történő kommunikáció titkosított.
A felhasználói élmény megfelelősége érdekében a Felhasználónak kell gondoskodnia arról, hogy a megfelelő böngésző mellett megfelelő sebességű internet-hozzáférés álljon a rendelkezésére.
A Vállalkozás fenntartja a jogot, hogy indokolt esetben, bármely funkció elérhetőségét időlegesen valamennyi Felhasználó vonatkozásában felfüggessze, vagy a funkció biztosítását véglegesen megszüntesse.
A Szolgáltatás igénybevétele feltételezi, hogy a Felhasználó ismeri az internet technikai és műszaki korlátait, és a használatával együtt járó hibalehetőségeket elfogadja.
A Vállalkozás nem felelős az interneten továbbított adatok hibás továbbításáért és az interneten felmerülő működési hibákért, melyek akadályozzák a Szolgáltatás zavartalan igénybevételét, azok bármilyen okból is következtek be.
Vállalkozás tájékoztatja a Felhasználót, hogy a Weboldal használata a Felhasználó számítógépére nézve nem jelent kockázatot, azonban a Vállalkozás javasolja, hogy a Felhasználó használjon vírusirtó szoftvereket, illetve telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Felhasználó számítógépén található adatok védelme a Felhasználó feladata.
XIII. Egyéb rendelkezések
A jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti Szolgáltatás vonatkozásában létrejött szerződések a vállalt Szolgáltatás teljesítéséig terjedő időtartamig tartanak.
Amennyiben Vállalkozás az Általános Szerződési Feltételek alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Vállalkozás egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az Általános Szerződési Feltételek valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
Amennyiben a Felhasználó a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Vállalkozásnak. Ha a Vállalkozás jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.
A jelen ÁSZF 2023. év március hó 01. napjától hatályos és a visszavonásig hatályban marad.
A Vállalkozáspiaci önszabályozás keretében létrehozott, kereskedelmi gyakorlat, illetve tevékenységi ágazata vonatkozásában magatartási kódexnek nincsen alávetve.
Felhasználó, amennyiben belép a Vállalkozás által üzemeltetett Weboldal felületére, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a Weboldalnak, az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat magára nézve feltétel nélkül kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a Weboldal tartalmának a megtekintésére.
A Vállalkozás által nyújtott Szolgáltatásról és egyéb felmerülő kérdésekről a Vállalkozás a következő elérhetőségek bármelyikén áll rendelkezésére:
Munkanapokon 8 -16 óráig a 06-20-545-9101-es telefonszámon |
Az info@mystringart.hu elektronikus levelezési címen |
Jelen Általános Szerződési Feltételek folyamatosan elérhetőek a Weboldal felületén.